Poradnik Handlowy
Przegląd informacji
ze świata FMCG
21.112017
Kategorie: Detal/Hurt

Monika Pyrek i Netto wspierają młodych sportowców

Finansowe wsparcie pomaga zdolnej młodzieży rozwijać skrzydła, odnosić sukcesy oraz zdobywać kolejne medale. Najlepszym tego dowodem są osiągnięcia młodych sportowców, którzy otrzymują stypendia na rozwój kariery w ramach Fundacji Moniki Pyrek.

“Skok w marzenia” to fundusz utworzony przez Fundację Moniki Pyrek oraz sieć handlową Netto. Celem projektu jest wsparcie młodych, zdolnych sportowców w rozwijaniu ich karier. Pomoc obejmuje zarówno kwestie finansowe, jak i merytoryczne, ponieważ stypendyści mogą liczyć również na wsparcie członków Rady Funduszu, wśród których są: Monika Pyrek, Aleksander Doba, Maciej Kurzajewski oraz przedstawiciele firmy Netto.

– Jesteśmy niezwykle dumni z naszych podopiecznych. Sukcesy, które udało im się osiągnąć, są najlepszym dowodem na to, że Rada Funduszu podjęła dobrą decyzję, stawiając na zdolnych, ambitnych i walecznych sportowców, którzy mają wyznaczony jasny cel i systematycznie do niego dążą – skomentowała Monika Pyrek, założycielka Fundacji.

Wyróżnieni sportowcy mogą pochwalić się takimi osiągnięciami, jak np.: brązowy medal Mistrzostw Europy Juniorów w Grosseto w biegu na 100 m przez płotki Klaudii Siciarz, Mistrzostwo Polski w rzucie oszczepem Marii Szramiak, srebrny medal na Mistrzostwach Polski seniorów w skoku o tyczce Kamili Przybyły, 1. miejsce w Pucharze Europy w Dziwnowie w olimpijskiej klasie żeglarskiej Laser Standard Filipa Ciszkiewicza, czy dwukrotne Mistrzostwo Pucharu Polski w biathlonie letnim w biegu sprinterskim i pościgowym w Dusznikach Zdroju oraz dwukrotnie brązowy medal Mistrzostw Polski w biegu indywidualnym i sztafetowym Karoliny Janko

– Cieszymy się, że sieć Netto jest ważną częścią tak wspaniałej inicjatywy. Od wielu lat wspieramy dzieci i młodzież, starając się propagować zdrowy styl życia. To podejście realizujemy zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Fundusz stypendialny “Skok w marzenia” jest jednym z działań, dzięki którym Netto może dołożyć swoją cegiełkę do rozwoju zdolnych, ambitnych i pracowitych młodych sportowców, którzy już teraz błyszczą na arenach międzynarodowych, a przed nimi największe sukcesy – stwierdziła Mariola Skolimowska, PR Manager Netto.

2017 Poradnik handlowy. Wszystkie prawa zastrzeżone