Poradnik Handlowy
Przegląd informacji
ze świata FMCG
13.042018
Kategorie: Gospodarka

Rząd chce ograniczyć reklamę piwa w telewizji

Dziennik Rzeczpospolita informuje, że rząd chce ograniczyć reklamę piwa w telewizji. Spoty reklamowe miałyby pojawiać się dopiero po 23.00 (obecnie dozwolone są po 20.00).

Takie zmiany zakłada przygotowywany przez Ministerstwo Zdrowia projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości, który został już przyjęty przez Komitet Stały Rady Ministrów i czeka na zatwierdzenie przez rząd. Na reklamę piwa w 2017 r. browary wydały 180 mln zł. z czego zdecydowaną większość na spoty telewizyjne – aż 112 mln zł. Po zmianie prawa liczba ta może zdecydowanie zmaleć.

Foto: Pixabay

Tagi: ,
2017 Poradnik handlowy. Wszystkie prawa zastrzeżone