Auchan GO jest kolejnym rozwiązaniem, które udostępniamy naszym klientom z myślą o zapewnieniu im komfortu i wysoce spersonalizowanych doświadczeń zakupowych – mówi Katarzyna Tokarewicz, dyrektorka ds. Transformacji i Projektów w Auchan Polska. Stale obserwujemy, jak dynamicznie zmieniają się ich potrzeby, stąd też duża różnorodność oferowanych przez nas ścieżek zakupowych i łączenie rozwiązań cyfrowych z nowymi konceptami sklepów stacjonarnych. W przypadku zastosowanej w Auchan GO platformy Trigo szczególnie cenimy sobie nie tylko jej niezawodność, ale też elastyczność i skalowalność. Jej zaawansowany system pozwala na digitalizowanie i automatyzowanie zarówno małych, jak i większych powierzchni sklepowych, z większą liczbą klientów i dużą różnorodnością asortymentu. Takie podejście wpisuje się w nasze plany, ponieważ nowo otwarty sklep traktujemy jako swego rodzaju laboratorium. Zakładamy, że ten koncept będzie stale ewoluował odpowiadając na nowe oczekiwania naszych klientów. Docelowo planujemy otwarcie 40 placówek tego typu w ciągu najbliższych kilku lat – dodaje.
Nowy Auchan GO – otwarty w Warszawie, przy ul. Kasprzaka 29 – to najmniejszy z formatów zakupowych Auchan. Na powierzchni 75 mkw. szybkie i komfortowe zakupy bez konieczności korzystania z kas może robić równocześnie nawet do 30 klientów. W bogatej asortymentowo ofercie sklepu wśród ponad 1 000 produktów znajdą m.in. przekąski, kanapki, sushi, pieczywo, napoje, nabiał, sery, mrożonki, produkty BIO, artykuły garmażeryjne, a także przemysłowe. Na uwagę zasługuje oferta produktów świeżych – mięs, wędlin oraz owoców.
Aby rozpocząć zakupy w Auchan Go wystarczy zarejestrować swój numer telefonu i wczytać kartę płatniczą. Każdy z klientów może to zrobić w swobodny i bezpieczny sposób dzięki zastosowaniu przed wejściem tzw. śluzy, w której ustawiony jest terminal. Zainstalowany w sklepie zaawansowany system Easy OutTM Trigo wykorzystuje specjalistyczne kamery wizyjne wraz z czujnikami wyposażonych w wagi półek. Działając z dużą precyzją identyfikuje ruchy każdego z klientów i automatycznie liczy zebrane z półek produkty (odliczając te odkładane z powrotem), generując ich cyfrowe koszyki zakupowy w czasie rzeczywistym. Płatność realizowana jest automatycznie tuż po wyjściu klienta ze sklepu, wraz z przesłaniem na jego telefon cyfrowego paragonu. Co ważne, wprowadzone rozwiązanie gwarantuje klientom pełną ochronę ich prywatności, zgodnie z polityką RODO. System nie identyfikuje klientów i nie zapamiętuje obrazu, żadne dane biometryczne ani dane dotyczące rozpoznawania twarzy nie są gromadzone ani analizowane przez system.