Styczniowe otwarcia nowych sklepów Biedronki objęły m.in. Warszawę, Radków, Lubomię, Sochaczew, Pęczniew, Rzeszów, Nową Sól czy Tarnobrzeg.
– Styczeń to dla nas szczególny miesiąc – rozpoczynamy nowy rok z nowymi sklepami i jednocześnie świętujemy 30-lecie Biedronki. Nieustannie inwestujemy w rozwój sieci, by zapewnić klientom w całej Polsce jeszcze większy komfort zakupów i dostęp do szerokiej oferty produktów w najniższych cenach. Nie planujemy zwalniać tempa i w 2025 roku będziemy kontynuować intensywny rozwój sieci otwierając kolejne placówki zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach. Ten jubileuszowy rok to okazja, by podziękować naszym klientom za zaufanie, jakim nas obdarzają od 30 lat – Paweł Stolecki, Dyrektor Operacyjny i Członek Zarządu w sieci Biedronka.
Nowe sklepy Biedronki wyznaczają standardy nie tylko w zakresie komfortu zakupów, ale również w realizacji kompleksowej strategii zrównoważonego rozwoju. W placówkach wdrożono szereg nowoczesnych, przyjaznych środowisku rozwiązań. 21 sklepów zostało wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne, a w kolejnych trzech lokalizacjach zostaną zamontowane w najbliższym czasie. Zastosowane rozwiązania energooszczędne, w tym nowoczesne oświetlenie LED oraz systemy zarządzania energią, pozwalają zredukować zużycie energii nawet o 15%. To znaczący krok w kierunku optymalizacji kosztów operacyjnych i zmniejszenia śladu węglowego sieci.
W ramach konsekwentnej strategii rozbudowy infrastruktury dla pojazdów elektrycznych, Biedronka planuje instalację kolejnych ładowarek na parkingach dwóch nowych sklepów -na ul. Komunalnej 1 w Nowej Wsi Wielkiej oraz w Kórniku na Os. Krasickiego 1. To element szerszego planu rozwoju sieci punktów ładowania w całym kraju, który pozwoli kierowcom aut zeroemisyjnych na wygodne ładowanie pojazdów w trakcie codziennych zakupów. Sieć systematycznie zwiększa dostępność tej usługi, odpowiadając na rosnące potrzeby właścicieli pojazdów elektrycznych. Kolejnym krokiem w kierunku zrównoważonego rozwoju jest wprowadzenie elektronicznych etykiet cenowych w aż 28 nowych placówkach. To nowoczesne rozwiązanie nie tylko usprawnia proces aktualizacji cen, ale przede wszystkim znacząco redukuje zużycie papieru.
Dodatkowo, aż 25 z 30 nowo otwartych placówek zostało wyposażonych w lady tradycyjne, które oferują wybór świeżych mięs, wędlin, serów, ryb oraz produktów od lokalnych dostawców na wagę, dostępnych w konkurencyjnych cenach. To rozwiązanie wyróżnia Biedronkę na polskim rynku handlowym i spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród klientów.
źródło: Biedronka